maandag 2 januari 2017

Happy NewYear.


Happy New Year to you all.

It  was a very busy December month and I didn't get done what I planned to but as this saying here says : the beginning is the most important part, So.. in the new year I right away started doing my homework for the machine applique lessons.

These two blocks are almost finished and I am busy with nr 3.


I did make a few more Lady of the Lake blocks and I will go on with hem as soon as I finish my homework. The binding of the two finished quilts is still waiting but that is alright . I will get there. :)))

Hope  to see you again.
Riet


5 opmerkingen:

  1. Voor 2017 wens ik je veel geOndheid en geluk en veel tijd om te quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gelukkig Nieuw jaar.
      IK kan niet reageren op je blog dus doe ik het maar zo.

      Verwijderen
  2. Een heel mooi en gezond 2017 gewenst Riet! Wat een mooie en fleurige blokken zijn dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Riet! Ja, ik had ze eigenlijk al gezien je mooie applicatie-blokken maar ik kan er nooit te veel naar kijken hoor! Ik vind ze echt heel erg mooi en ben benieuwd naar het eindresultaat!
    Haha, je hebt huiswerk! Wat ben je toch een "gek" mens! Je krijgt me altijd wel aan het lachen!
    Die bindings die komen wel, helemaal met je eens!

    Nu braaf aan je huiswerk gaan hoor!!!! Ga ik nog even quilten....

    Liefs van Pink xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Rietje,

    Wat Zijn ze PRACHTIG geworden deze blokken, weer een
    totaal andere manier van werken en het lijkt me
    best een mooie uitdaging. Met dat huiswerk van jou
    komt het wel goed hoor, hahaha je bent hartstikke ijverig
    en volgens mij niet meer te stuiten.

    Succes met het derde blok en de volgende.......

    Veel liefs,
    Josephine
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen