vrijdag 15 mei 2015

Finaly done.

The last few weeks I have been busy  finishing quilts and starting something new also. I finished these three and nr 4 , the sampler is almost finished. I stitched the binding on and now I started the finishing by hand. I can't do it for a long   time because my fingers get sore
.The photo's are not so good but the quilts hang in the hallway and the light is not too good there.

 
 
broken dishes .
 
 
 
The photo does not much for the quilt but it is so lovely. I keep touching it all te time.

See you next time.
Riet
 

5 opmerkingen:

  1. In één woord GEWELDIG lieve Rietje, vooral de
    laatste foto, wowwwwww wat een SCHOONHEID!!!
    Het schilderij ernaast past er ook heel erg mooi bij.

    Wat zal dat er indrukwekkend uitzien in de gang met
    zulke bijzondere en grote kunstwerken.

    Heel knap van je dat je dit allemaal kan, PRACHTIG!!!

    Geniet van een heerlijk weekend lieverd,

    Veel liefs,
    Josephine
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eindelijk, daar ben ik weer eens. Wat voor moois laat je allemaal weer zien Riet! Fijn zo in de hall, dan kan je er alle dagen van genieten. Ik zal ook morgen maar weer eens bloggen, want ik ben lekker opgeschoten met mijn middenstuk.
    Voor nu alvast een groet en een fijn weekeinde, Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Riet! Geweldig, wat zijn ze ontzettend mooi geworden! Heel verschillend en ze raken me allemaal! Wat een prestatie!!!! Leuk dat ze allemaal opgehangen zijn en ja, ik kan me voorstellen dat je ze aan wilt raken! Je hebt me laten zien dat met allerlei verschillende composities zulke mooie resultaten te halen zijn. Wat een inspiratie. Sorry voor mijn late reactie, ik zat even zonder internet.

    Lieve groet!!! Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Trying to post for the 3rd time, not sure what I was doing wrong. Your quilting is beautiful, my oldest granddaughter likes your "Broken Dishes". Hoping to get her into sewing once they move into their new home....I kept my old machine for her to learn on.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These are wonderful! I absolutely adore the Japanese one! But they are all so good. You are a very prolific quilter. That's awesome!

    BeantwoordenVerwijderen