zaterdag 28 maart 2015

Kleurrijk

Vorige week ben ik eens gaan kijken wat ik nog allemaal had liggen dat niet af was. Dat komt omdat ik geen Hobbs meer had om mijn andere quilt af te maken. Er kwam van alles te voorschijn , hihi.

Ik zou ook nog de Japanse geisha gaan quilten maar dat heb ik even uitgesteld omdat ik eerst een ander wou quilten en afmaken. Die leek me niet zo moeilijk. Dat heb ik gedaan en het is me erg goed bevallen. Ik moet alleen de binding er nog aanzetten en dan is die ook af. Daar ben ik gewoon nog niet aan toe gekomen. Morgen misschien wel.

Wel heb ik hier een foto van een top die af is. Dit is best een grote. Alleen heb ik daar ook Hobbs voor nodig dus dat moet ik toch echt nodig gaan kopen.


Tot de volgende keer.
Riet




3 opmerkingen:

  1. Beautiful! Love the rich colors.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha lieve Rietje,

    Zie het al helemaal voor me, lekker snuffelen tussen al je werkjes
    en dan weer van alles tegen komen waarvan je al even geen
    weet meer had, hahaha. Toch handig als je even niet verder kan
    met een ander quilt. heb je ze weleens geteld hoeveel
    quilts je hebt??? Ben daar best wel nieuwsgierig naar eigenlijk.

    Deze top die je laat zien is ook alweer zo'n SCHOONHEID!!!
    Letterlijk zeer kleurrijk, echt prachtig om te zien.
    Jou smaak van stofjes betreft spreekt mij zeer aan.
    MOOI *** MOOI *** MOOI

    Dus nu eerst maar eens een HELEBOEL Hobbs aanschaffen
    om met al die prachtige quilts verder te kunnen gaan.

    Ik kijk al weer uit naar hje volgende post...........

    Fijn weekiend lieverd,

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen