zaterdag 19 maart 2016

Quilts en meer quilts.

Gisteren ging ik met een vriendin naar een tentoonstelling van de Krimpense quiltclub Lappiespassie. Wat een geweldige quilts hingen er.
 Ik heb er een paar uitgekozen om te laten zien  die mij opvielen en die ik zelf wel de mooiste vond maar dat is natuurlijk  alleen maar persoonlijke smaak .





Prachtige kleuren.



erg mooi.



De kleuren komen niet zo goed uit maar hij is werkelijk prachtig. Nou hou ik van sterren natuurlijk.



Ik hou zo van deze diamonds (wiebertjes)



Wat een werk moet dit geweest zijn. 365 huisjes is me verteld.


 Deze is ook zo prachtig . Kijk eens naar de "fussy cutting" Allemaal tulpen.



En dit zo'n lieverdje.




En dit was mijn absolute favoriet. Allemaal stoffen van mijn favoriet ontwerper Kaffe Fassett .En zo heerlijk kleurrijk. Als dat in je huis hangt heb je wel iets heel bijzonders.
Prachtig.


Mijn complimenten aan de dames van Lappiespassie, Een fijne tentoonstelling.

Tot de volgende keer.
Riet

7 opmerkingen:

  1. Het was een heerlijke middag en ontzettend genoten van alle mooie quilts en het gezelschap! Het blok waar ik niet op kon komen heet trouwens "Storm at Sea"...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een goede smaak heb jij er zitten er een paar tussen waar ik ook voor val. Fijn weekend Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je voor het mee mogen genieten! Het is een feest van kleur! Goed weekeinde, Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat veen schoonheden zijn dit allemaal lieve Rietje,
    Wat zal jij genoten hebben tussen al dat moois.
    Die met de tulpen is heel bijzonder,en jou absolute favoriet
    is inderdaad SUPER mooi.
    Ook als een tapijt zou ik het een juweel vinden.

    Zo leuk dat wij ze hier op jou blog kunnen bewonderen.
    Nog een fijn weekend verder lieffie,

    Vervelend dat je nu een paar weken op een oproep
    moet wachten, hoop dat de operatie de pijn voorgoed
    weg zal nemen.

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige quilts, stuk voor stuk! Heerlijk om dat te mogen bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Riet, wat leuk zeg! Prachtige quilts en een bron van inspiratie! Bedankt voor de foto's!
    Lieve groet van Pink!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige quilts Riet. Dat moet een feestje zijn om zoveel exemplaren bij elkaar te zien. Fijne Pasen, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen