dinsdag 21 maart 2017

Finally finished.




Jippie



I finally put the binding and sleeves on these two quilts.  They are hanging in the hallway now.

We took the other ones down and replaced them for these.

The photo's are a bit darker than I thought they would be.




I also (almost) finished this Stitchers garden block. I still need to do the applique .



But I am first  
appliqueing my 30 umbrella blocks.Still 20 to go .

That's it for now.
Hope to see you here next time and I would love to read your comments,
Thank you.
Riet


7 opmerkingen:

  1. Wat mooi Riet! Je kunt er wel een stoeltje bij zetten in de hal om even rustig te gaan zitten genieten van je quilts!
    Ze hangen er prachtig bij. Je pluutjes worden ook geweldig! Heel leuk patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, jij gaat maat gelijk boer 2 Affo's Riet. Dat is iedere keer even genieten als je de hal in komt! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So gorgeous! Lots of hard work. I can get back to my quilting again soon...almost got the sewing room set up after the move. Almost...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Rietje,

    Wat heerlijk dat deze twee af zijn en wat zijn ze PRACHTIG!!!
    Ze staan super zo aan de muur en met de hoeveelheid quilts
    die jij door de jaren heen gemaakt hebt kan je mooi zo af
    en toe wisselen.

    Je hebt nog dus nog heel wat pluutjes te gaan maar wat wordt
    dat ontzettend leuk zeg. En die stofjes zijn allemaal
    prachtig van motief en kleur.

    SUCCES met alle vorderingen en geniet van je affo's.....

    Veel liefssss
    Josephine
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn de quilts prachtig. Die paraplu's zien er zo leuk en vrolijk uit. Ik vond het al een beetje stilletjes op je andere blog, maar nu weet ik dat je druk bezig bent met handwerken.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Riet, GEWELDIG!!! Zo langzamerhand weet je wel hoe mooi ik al je quilts vind maar ik ben steeds weer verrast als ik nieuwe zie! Je bent ZO goed!
    Succes met de 30 pluutjes (nog 20?) en ook met de applique quilt - die prachtig wordt!

    Riet, ik krijg je post weer binnen op mijn blog; moest gewoon nog iets aanvinken (jouw blog om precies te zijn en dat ik dat volg). Nog een wonder dat ik Blogger (meestal) snap!

    Fijne dag verder en liefs van Pink xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the quilts hanging in your hall Riet! Enjoy your appliqué! Lane

    BeantwoordenVerwijderen