zaterdag 12 oktober 2019

Gelukt.

Ja het is gelukt. Dankzij mijn lieve vriendin Josephine is mijn blog  weer zichtbaar. En wat was er nou gebeurd .Maanden geleden had ik in de gaten dat mijn blog gebruikt werd door anderen. Briefwisselingen in een denk ik Aziatische taal .Ik heb ze meteen verwijderd en dacht dat ik er vanaf was maar een poosje later begon het weer opnieuw. Weer verwijderd en toen ben ik eens gaan kijken wat ik er aan kon doen. Settings veranderd zodat ze mijn blog niet meer konden gebruiken maar ik had er geen erg in dat niemand meer op mijn blog kon komen .Haha.
Dat is nu dus opgelost en ik zal gauw weer eens wat foto's gaan plaatsen.
Hartelijke groeten van Riet

3 opmerkingen:

  1. Lieve Rietje, ik denk dat veel meer mensen een periode
    hebben gehad van die vreemde reactie's, ook bij mij kwamen
    ze regelmatig voorbij. Als ik bij andere mensen
    op hun blog kwam zag ik het ook regelmatig. Je hebt best kans dat
    meerdere mensen misschien wel radicaal hun blog verwijderd hebben?
    Ben blij dat jij dat niet hebt gedaan, en kijk al uit naar je nieuwe
    foto's. Het is misschien ook wel leuk om wat van je borduur creatie's
    hier te tonen, op je header zie ik een aantal staan, als je ze
    tenminste nog hebt natuurlijk, het is maar een ideetje.

    Geniet van een mooie nieuwe week.....

    Veel liefsssss
    Josephine ๐Ÿ˜˜

    ๐Ÿ€๐Ÿ‘๐Ÿ€๐Ÿ‘๐Ÿ€๐Ÿ‘๐Ÿ€๐Ÿ‘๐Ÿ€๐Ÿ‘๐Ÿ€

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen