donderdag 10 oktober 2019

Lang geleden.

Hallo.
Mijn vriendin zei me dat ze niet meer op mijn blog kon kijken. Vreemd , want ik heb hem niet afgesloten.
Nou heb ik hier allang niet meer gepost dus is dat misschien de reden .
De reden dat ik hier lang niet geweest ben?
In de eerste plaats zijn we verhuisd. Alweer een paar maanden geleden, maar het voor en nawerk heeft erg veel tijd gekost. En energie .Het quilten en handwerken is blijven liggen .Ik heb van de week eens gekeken waar ik weer eens mee zal beginnen want de zin komt langzaam terug. Ik wil in ieder geval het een en ander afmaken.
Verder zijn er in het leven dingen waar je soms geen raad mee weet maar waar je toch mee geconfronteerd word. Die kosten de meeste energie want je moet er mee verder.
Binnenkort ga ik weer eens wat foto's maken om hier op mijn blog te zetten.(hoop ik)
Met vriendelijke groeten van Riet




2 opmerkingen:

  1. Hi lieve Rietje,

    JIPPIE het werkt weer, ben zo blij dat je het voor elkaar
    heb gekregen. Heb dat zelf ook weleens gehad dat na een wat
    langere tijd opeens de dingen er weer anders uitzien.
    Knap van je dat je deze mooie site met jouw prachtige Quilten
    weer zichtbaar hebt gemaakt.

    Heel fijn weekend wens ik je,

    Liefssssss
    Josephine
    ������

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Josephine. Ik ben blij dat je me gewaarschuwd hebt.



    BeantwoordenVerwijderen