dinsdag 11 december 2018

Eind 2018

Een jaar geleden heb ik voor het  laatst gepost. Wat is dit jaar voorbij gevlogen. Ik zat in een heuse quilt dip en er is ook veel gebeurd. Gelukkig geen echt erge dingen.

Ik heb de laatste weken een paar tops afgemaakt en de binding om mijn laatste grote quilt.Ik zie nu dat die al een jaar lang lag te wachten.Niet te geloven !!!

Ben wel nog met blokjes voor de winding ways quilt bezig. Moet er nog twee en dan kan ik de top in elkaar zetten.Weet niet of ik er dit jaar nog toe kom, December is altijd een drukke maand.
Een paar foto's.




Patroon Edyta Sitar






Ik wens jullie fijne Kerstdagen en een voorspoedig en gezond 2019.
Riet

5 opmerkingen:

  1. Heeee lieve Rietje,

    Heerlijk om weer een post van je tegen te komen, dat het lang
    geleden was je vorige post wist ik natuurlijk wel maar zo lang
    had ik toch niet gedacht. De tijd vliegt onder je handen weg, en
    al helemaal als er van alles gaande is, je hoofd staat dan naar
    andere dingen die op dat moment veel tijd vragen.
    Wel heerlijk om te zien dat je weer met quilten bezig bent, en op
    de onderste foto zie ik dat waar je in de vorige post mee eindigde,
    dat die quilt nu helemaal compleet is. het zijn stuk voor stuk juweeltjes.

    Uiteraard wens ik jullie ook samen met allen die jullie dierbaar
    zijn fijne Kerstdagen toe, en een bruisend, créatief en vooral
    goede gezondheid voor het nieuwe jaar 2019.....

    Veel liefsssssss
    Josephine,
    🌷🌼🌷🌼🌷

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk weer een blogje van je te lezen. Soms is het tijd voor andere dingen als quilten en voor je het weet ben je maanden verder.
    Zo te zien en lezen gaat het toch weer kriebelen. Mooie quilts heb je afgemaakt.
    Hele fijne feestdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat jij ook weer bezig bent! We kunnen toch uiteindelijk niet zonder lapjes denk ik. Fijne kerstdagen en een heel goed 2019 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor je reactie op mijn blog.
    Wens jou ook een heel gelukkig, creatief en vooral gezond 2019!
    Leuk dat je wat quiltjes af hebt, dat geeft altijd een fijn gevoel en misschien weer een nieuw project?
    Maar je hebt waarschijnlijk nog genoeg liggen wat je aandacht vraagt.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello my dear, dear friend! I am so happy to see you creating more of your beautiful quilt tops again! I wish I could say that I have been. I have 2 tops cut out but no sewing them together yet :) I think it will mean a new sewing machine before it will happen, but that's okay, because I have needed a new one for a long time now.
    I hope you are well and enjoying life. Things here are good and I am actually enjoying this winter so much.
    Have a beautiful week dearest friend!
    love from here....

    BeantwoordenVerwijderen