woensdag 20 december 2017

December

Wat vliegt de tijd toch.



 Deze quilt heb ik alweer even in huis. Hij is doorgequilt en nou wacht hij nog op de binding. Ik kan er gewoon niet toe komen. Vanaf half November was ik druk met Sinterklaas, dat vieren we uitgebreid met de hele familie en dan alweer druk met plannen maken voor de Kerstdagen. Gelukkig vieren we dat ook  met elkaar. Een heerlijk drukke Decembermaand.

Ik ben wel met wat kleinere dingen bezig geweest zoals blokken maken voor de Winding ways quilt. Dat gaat gestaag maar ik heb er toch veel nodig om een niet heel grote quilt te maken.

Ik heb ook vier huisjes af van de Farmhouse quilt van Edyta Sitar. Daar maak ik een klein wandquiltje van dus dat ligt te wachten .

Voor nu wens ik iedereen heel Fijne Kerstdagen en een gelukkig en vooral ook gezond 2018.

Riet

5 opmerkingen:

  1. Ook voor jou en familie fijne feestdagen en een goed nieuw jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Druk zijn met leuke dingen is een feestje! Hele fijne dagen gewenst voor jou en je familie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Rietje,

    Mijn mond valt open, wat is deze quilt PRACHTIG doorgequilt,
    het is werkelijk een JUWEEL!!! Heerlijk dat je het zo druk
    hebt met allemaal fijne zaken. Niets mooier dan met deze dagen
    om het met z'n allen te vieren, en je zal wel druk zijn met alles
    te bedenken voor het Kerst diner [vreet festijn] hahaha.

    geniet van alle voorberidingen en misschien zie je tussendoor
    nog wel wat momenten om te handwerken.

    Wens jullie SUPER fijne sfeervolle dagen toe, en een
    bruisend 2018 in goede gezondheid.....

    Veel liefs,
    Josephine
    X♥X♥X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je de mooie quilt mooi gequilt!Ik ben benieuwd naar de volgende.
    Groet van Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé, hoe is het met je? Ben je lekker bezig met de lapjes en is alles goed daar? Het is zo stil op je blog!
    Groet van Mar

    BeantwoordenVerwijderen