woensdag 1 mei 2013

A small project

Ninepads.

In Spakenburg in the museum I saw this little quilt and I loved it because it is so nice and colorful.  All made with vintage fabrics. I started making the ninepads a few days ago and here I have the blocks that I did already, all by hand and with  vintage fabrics that I bought there.

In het museum in Spakenburg zag ik deze leuke quilt.Allemaal met vintage stoffen.
Een paar dagen geleden ben ik er mee begonnen, ik had een hoop lapjes gekocht.  Ik heb al vier blokjes af. Alles met de hand gedaan. Het gaat erg vlug. Hier zijn ze en het originele erbij.

1-DSC08122

2-DSC08430

10 opmerkingen:

  1. Wat prachtig lijkt mee ook nog wel eens mooi om naar Spakenburg te gaan om al dit moois te bekijken. Super gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie frisse kleuren he ben benieuwd als tie klaar is gr mery (,heb je mijn mail nog )ontvangen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja en je envelop is op de post gegaan vandaag.
    Gr Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooooooo lieve Rietje, dat gaat snel,
    een paar dagen geleden begonnen en nu
    al 4 van de 9 stuks klaar. En alles op de
    hand genaaid, knap hoor.

    Het ziet er heel sprankelend uit en leuk
    met allerlei vintage stofjes.
    Wat is het toch heerlijk hé om met iets bezig
    te zijn en dan bijna niet meer kunnen stoppen
    omdat het zoveel voldoening geeft.

    Wat ik me af vraag, hoe groot zijn deze
    blokken eigenlijk, omdat je het als een
    klein project omschrijft?

    Ben heel benieuwd naar het vervolg.....

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje, Riet!!
    Mooie stofjes heb je gebruikt!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi riet je pakje is goed aan gekomen hoor dankje wel ,ben er heel blij mee het zijn mooie stofjes doe ik heel goed gebruiken kan,weet je riet ik heb wel een berichtje op mijn blog gezet ,maar mijn berichtjes komen niet meer in de leeslijst ,dus weten mijn volgers ook niet wanneer ik een nieuw berichtje plaats ,dus zo weet je dat ik het wel ontvangen heb een hartelijke groet van mery

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Riet you are so talented! You are making such beautiful heirlooms for yourself and your family.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Riet

    Ik kwam via via zo op jou blog wat maak je een prachtige quilts ik ben gelijk volger geworden ik ben pas begonnen en heb nog veel te leren maar kom zeker vak bij je langs

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Rietje..♥
    Ik kom hier jou mooie blog♥ bewonderen..;))
    Kende alleen je♥ mooie♥ foto♫ blog♥..;))
    Via Josephine♥ van Creations die de Give away gewonnen heeft..kreeg ik te horen van je mooie creatieve blog♥..;))
    Ik♥ ga je zeker volgen♥..;)
    Wens jou♥ een Fijn♥Zonnig☼ weekend♫ Liefs♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er heel leuk uit en zo snel met een paar dagen al vier blokjes.

    Groetjes,
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen