donderdag 23 mei 2013

Needlebook.


I just finished this needlebook and I love it.It is not just for needles but I had to give it a name. I used  scraps of which I have so much. Never seem to see the end of them.  And I love squares  so it was a nice little job.
I am also crochet making a doily, not really a small one so it will probably take a few more days to finish . Hope  to finish it before the weekend because on Sunday we are going on a cruise for a week. Hopefully the weather is a bit better because the weather here looks like fall instead of spring.

Vandaag heb ik het naaldenboekje afgemaakt. Nou is het niet alleen voor naalden maar ik noem het maar zo. Ik heb het gemaakt van allemaal restjes , daar heb ik zo veel van. Ik hou ook erg van vierkantjes dus het was een leuk werkje.

Ik ben ook nog een kleedje aan het haken, daar ben ik nog wel een paar dagen mee bezig . Kijken of ik het voor het weekend af kan krijgen want Zondag gaan we een weekje cruisen. Ik kijk er erg naar uit. Hopelijk werkt het weer wat mee want we gaan naar Noorwegen en Engeland.







7 opmerkingen:

  1. Wat een schattig, sprankelend
    naaldenboekje heb je gemaakt
    lieve Rietje. Wat een verscheidenheid
    van stofjes zo leuk.
    Binnenin is het ook zo mooi met
    dat gebloemde stofje.

    Erg handig die vakjes allemaal
    voor allerlei spulletjes.
    Het speldenkussentje is ook zo
    snoezig geworden.

    Een geslaagd project is het geworden.

    Voor dat ik het vergeet ga ik jullie
    alvast een SUPER fijne cruise wensen.
    Inderdaad te hopen dat het weer een
    beetje mee zit, heerlijk genieten meissie.

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig naalden boekje zo lief met die leuke kleuren en mooi met die groene kleur van binnen

    Wens je een fijn weekend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Rietje,

    Geweldig is dit super leuke naaldenboekje.
    En dit heb je gemaakt van restjes stof?
    Dat is helemaal tof, en heel erg handig, zo
    je naaispulletjes allemaal bij elkaar.

    Rietje ik vindt dat kleine polkadot speldenkussentje zo
    schattig...en zelfs op je schaartje zitten bloemetjes,
    zo grappig!

    Ik wil jou en Jan een hele fijne vakantie wensen..
    en geloof me, het zonnetje gaat voor jullie schijnen hoor.
    Lekker genieten en mooie foto's maken..

    Liefs,

    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit prachtig Riet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig en kleurrijk naaldenboekje Riet!
    Zoiets zou ook wel erg mooi zijn als een make-up etui ;-)
    Een blikvanger voor in je handtas.
    Ik wens jullie een heerlijke cruise. Lekker van genieten.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I need to make myself a needle book. Yours is very nice - I love all the scraps!

    BeantwoordenVerwijderen