vrijdag 13 februari 2015

Hand quilt 2

Zo, het middenstuk heb ik klaar. Ik ben er echt blij mee. Nou ben ik aan het denken over de randen. Allemaal ook de vierkantjes zoals tussen de blokken of een brede rand..... Ik nijg naar de vierkantjes want ik heb er zoveel geknipt dat ik waarschijnlijk het hele vierkant wel vol krijg.
 Ik heb er al wat naast gelegd en dat ziet er leuk uit maar ik ga er toch nog maar  even een nachtje over slapen.


                                                      Hier eerst maar de foto's






Ik vind dit met de hand werken zo leuk. Ik heb al een patroontje en lapjes uitgezocht om wat nieuws te beginnen.

Tot de volgende keer.



4 opmerkingen:

  1. Ziet er al zo mooi uit Riet! Knap dat je met grote motieven werkt! Kon ik me niets bij voorstellen totdat ik deze quilt van jou zag! Top! Ben benieuwd..........!

    Liefs van Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een smulstofjes gebruik je! Dat wordt een mooie top Rietje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you for coming by my quilting blog and commenting! I have the three recent quilt shows, but soon should be posting some more of my work. I am amazed at your hand quilting...wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen