zaterdag 18 april 2015

GIVE AWAY. #2

Another prize for the winner to choose from.

There is a meter of this beautiful border fabric by Jinny Beyer. Sadly the color is not what shows on the photo. It is more turkois-green as you maybe can see on my almost finished quilt. I put it on the couch and made a photo couple of days ago. Not looking real good.LOL
 What you can do with the fabric? I did print out a page from Jinny Beyers site, how to make a placemat . Go to her site Jinnybeyer.com and have a look what she does with her borderfabrics on little videofilms. Wonderful ideas and real easy.

I have been busy quilting my third quilt yesterday so now I can put the binding on and finish all three of them. A great feeling.

I was looking through my crossstitch patterns this afternoon and I have at least 50 to choose from and all beautiful and from the best American designers. I am not sure if anybody is interested, if so I can pick some out and make a photo.



If you want to participate in the give away scroll down a bit and see how it works. And please tell me that you want to in your comment.

See you next time.
Riet

3 opmerkingen:

  1. Rietje, je hebt de quilt helemaal gequilt! Ben reuze benieuwd en hij zag er al zo mooi uit! Ik vind het echt dapper van en begrijp dat je het ook leuk vindt! Als ik het goed lees heb je er zelfs 3 gedaan!
    De borderstof ziet er heel mooi uit en ik zal eens kijken bij de site van Jinny Beyers. Inspiratie, daar kun je toch nooit te veel van krijgen!

    Je zegt dat je moet aangeven of je mee wilt doen voor de give-away. Ik heb nog nooit meegedaan maar deze keer meld ik me van harte aan!

    Ik wens je een fijne week! Lieve groet van Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha lieve Rietje,

    Wat ben je toch enorm ijverig, je quilts zijn
    werkelijk SCHOONHEDEN!!!
    En leuk te lezen wat er allemaal mogelijk is met
    randstofje, heb meteen even gekeken op haar blog.
    Het lijkt dan heel simpel maar het is natuurlijk ook
    gewoon een weetje.

    Zelf ben ik al eens in de prijzen gevallen bij jou
    vorige Give-away, dus nu is de kans voor een ander.

    Heb genoten op de beurs, het was heerlijk rustig
    dus kon ik overal op mijn gemak alles goed bekijken.

    Geniet van een heerlijke week.....

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HoiRiet,
    Het is een prachtige stof! ik hou me aanbevolen..hihi LOL
    Ik krijg inspiratie van jouw enthousiasme!!..ga vanavond wat verder werken aan mijn quilt, misschien als je goed kijkt kun je me zien zitten??
    Liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen