maandag 20 april 2015

Stars.

While my three quilts are waiting for the binding I pulled out the stars  I made in between.   . I saw this quilt on the net some time ago and I liked it so much that I started making the stars soon after that. I finished 20 already and I am going to make 25 I think. Maybe more , I have to see and think how big I want it. I love the blues and gold yellows together.


 
 
Only the real yellow jumps out but the ones that look almost white are gold .
Now on to the sewingmachine.
 
See you next time.
 
 

4 opmerkingen:

  1. Love your star blocks! Looking very good.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Riet! ik zie het al helemaal voor me met de goudkleurige sterren er tussen. Mooie combinatie weer! Hoe groot, ja, dat is een vraag die een beetje open is......want al werkende en de sterren rangschikkend merk je vanzelf hoe groot het moet worden en wat je eventueel nog nodig hebt denk ik. Spannend, maar dat vind ik quilten altijd wel!

    Haha, een in between project! Geweldig om te horen! Het lijkt wel of je ze uit je mouw schudt als je het vergelijkt met hoe snel ik zelf ben met quilten. Leuk! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat! Een ding weet ik al zeker: mooi wordt ie!

    Lieve groet, Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn hemel lieverd, je gaat als een speer,
    hahaha, zo heerlijk te lezen je enthousiasme.

    Ze zijn prachtig, sprankelend kan ik wel zeggen,
    en gek misschien om op te merken, maar de wijze
    waarop je ze op de foto hebt gezet, als het ware
    diagonaal vind ik ze ook HEEL mooi, hihihi

    Kan natuurlijk helemaal niet, maar het oogt zo heerlijk speels.

    Succes met de volgende sterren, volgens mij worden het
    er minstens 50 ;-)))))

    Liefsssssssssssss
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen