zondag 28 mei 2017

Time flies.

Wat vliegt de tijd toch. Alweer vier weken geleden dat ik voor het laatst hier wat geschreven heb. Maar ik heb niet stil gezeten , kijk maar .
Vier van deze Dresden plate blokken heb ik gemaakt.De achtergrondstof ligt al gesneden klaar. Nog even kijken hoe ik verder ga.





De Lady of the lake had ik een poosje geleden al laten zien maar toen was ik nog zoekende naar een border. Ik had nog een grote lap stof , passend bij de bloemetjes en die heb ik er nou voor gebruikt.


Hier even van dichtbij.


                                       


                                       
                                           
                                           Deze laatste quilt is a gequilt door quiltshop Leur . Ik ben nu bezig met de binding maar met dit warme weer gaat het even wat langzamer. :))




Dit was het weer .
Hartelijke groeten van 
Riet


3 opmerkingen:

  1. Prachtige toevoegingen aan je verzameling deze beide quilts. En een Dresden Plate is altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh lieve Rietje, jij hebt zeker niet stil gezeten zeg,
    het zijn stuk voor stuk SCHOONHEDEN, mooi ook de border
    van de "Lady of the lake", deze stof past er prachtig bij.

    En wat is die laatste quilt mooi doorgequilt, wowww.
    Vier Dresden plate blokken, mijn hemel dat is heel veel werk,
    ik doe je het niet na hoor, heel MOOI.

    En inderdaad met deze warmte moet een mens even gewoon
    even opeen lager pitje werken, dat kan gewoon niet anders.

    Succes met alle vorderingen,

    Veel liefs
    Josephine
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen