dinsdag 25 juli 2017

Umbrella's.

Mijn  parapluutjes quilt is  klaar. De bies zit er omheen . Ik was met van  alles en nog wat bezig en gunde me de tijd niet om er eens voor te gaan zitten .
 Maar hij hangt eindelijk in de gang op de plaats waar mijn sampler  heeft gehangen. Die ligt nu keurig opgevouwen op de mand  te wachten tot hij een plaatsje ergens anders krijgt .
Zo nu en dan een andere ophangen is  zo leuk. Weer iets anders om van te genieten.








Zo, en nu de "Lady of the Lake"afmaken. De tunnel  en de binding liggen al klaar dus dat hoeft niet zo lang meer te duren.
 Dat komt dan hopelijk  in mijn volgende post.

Hartelijke groeten van Riet 

8 opmerkingen:

  1. Je gaat goed Riet. Weer een quilt af. Mooi hoor! En ook leuk al die parapluutjes! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd, een gezellige binnenkomst.
    groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hangt ie mooi Riet! Echt een blikvanger als je binnenkomt! Ook al ben je kletsnat of koud....bij zo'n aanblik wordt je vast weer vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SUPER echt SUPER is deze quilt geworden, zo heerlijk vrolijk,
    lijkt me heel sfeervol om telkens bij het binnenkomen te kunnen
    genieten van een prachtige quilt van eigen hand.

    Er gaan er zeker nog veel meer komen want als ik het goed heb schreef
    je eens dat je nog een hoop favorieten hebt, hihi.
    Heerlijk hoor lieverd, met zoveel passie bezig te zijn geeft de mens
    een heerlijk gevoel van tevredenheid, GENIET!!!

    Veel liefsssssss,
    Josephine
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van regen hou ik niet, maar de parapluutjesquilt vind ik prachtig!
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Laat het zonnetje maar schijnen in jouw huis, deze parapluutjes hangen heel mooi zo.
    Groetjes christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Laat het zonnetje maar schijnen in jouw huis, mooi zijn je parapluutjes.
    Groetjes christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello Riet! Came by to say hi because I saw your comment on Pat's blog (about John Denver) and I have thought of you and wondered how you were . ... I am happy to know you are well and here on a different blog ... and your quilt is lovely (I don't do any crafts or sewing ... only admire other people's talents).

    BeantwoordenVerwijderen